Kızlar ilk hamileliğim, kızım olacak hayırlısıyla. Eşim kayınvalidemin adını koymak istiyor, adı Nermin. Benim de hiç içime sinmiyor çünkü büyük ismi yani küçücük bebeğe nasıl Nermin diyim. Kaç defa istemediğimi, içime sinmediğini söyledim ama yok hiçbir türlü anlamıyor. Küçüklük hayaliymiş gözleri doluyor hemen. Ben de ilk kez anne olacağım benim de ilk çocuğum ben de bir isim ekleyeyim o zaman iki ismi olsun diyorum ama ona da yok. Asla kabul ettiremedim. Kızlar ne yapacağım 🥺 elimdeki tüm kozları oynadım. Sakin sakin güzel güzel ikna edici tonlarda konuştum hep ben dili kullandım suçlayıcı olmadım. İkinci çocuğu sen koyarsın o zaman da ben karışmam diyor. Akıl verin bana lütfen çok inat nasıl vazgeçirebilirim ☹️