Ben de tüp bebek değil başta ücretli aldım eczacı rapor çıkarın dedi rapor çıktı bu kez de gebelik haftasının raporda yazması gerekiyor dedi düzelttirdik falan derken bekleme süresinde Bikaç kez ücretli almamız gerekmişti gerçekten pahalı oluyor. Bi de benim 0.6 olduğu için kutuda iki adet var rapor çıktı çıkacak derken sürekli ödedik yani. Çıktıktan sonra sıkıntı yaşamadım ama son ayıma geldim 2 yıllık rapor fakültede çıkarmıştık