brbrcuu bu değerle dış gebelik olmaz canım. Onun için kese oluşması gerek. Şubatta yaşadım bende en yüksek 87 yi gördüm ama bende artış daha fazlaydı. 22,40,75,87 sonra da kanamam başladı kimyasal gebelikti. Adet gecikmemin 11. Günü başlamıştı. Kanama hemen olmaz önce düşmeyr başlaması lazım betanın.