lilayyy adl_12 normalde 1 hafta demişlerdi benim sonuç 2 günde çıktı. Size raporu vermediler mi yani bencede tuhaf bir durum ama doktorunuza güveniyorsanız orası da ayrı
adl_12 lilayyy Evet evet doktoruma güveniyorum hakkımız da hayırlısı neyse o olsun inşallah ne diyeyim ki 🙏🏻🌸
adl_12 mrvshnsrcgl Bizim ultrason da herhangi bi bulgu yok tek ikili tarama da orta riskli gelmiş o kadar