tugbamuratmutlu Saol canım Allah razı olsun..🙏🏻 ben bugün cinsiyet için gitmiştim aslında henüz ikili test vereli 6 gün olmuştu neyse doktorum önce sonuç çıkmamış dedi ardından sonuç çıkmış dedi.. Oturun sakince konuşalım dedi ikili tarama testin de üç farklı faktöre bakılır dedi diğer ikisi nedir bilmiyorum onlar normal gelmiş fakat dowm sendrom riski orta derece riskli gelmiş dedi tabi ben önce bi afalladım sonradan izah etti işte fetal DNA önerdi o da pozitif gelirse göbekten sıvı alcaz dedi tabi senin isteğine bağlı dedi dowm sendrom netleşirse istersen gebeliği sonlandırabiliriz dedi bu şekilde bnde hemen fetal DNA verdim sonuç 10 gün sonra hem doktoruma hem bana whatsap yoluyla iletilecekmiş