Geçen hafta 11+6 haftalıkken doktor kıza benziyor ama net değil demişti bugün ikili tarama sonucu için gitmiştim bu sefer küçük pipi çıkmış dedi dedim kordon olabilir mi zannetmiyorum dedi ben böyle çok duydum cinsiyet değişebilenleri sizce sonradan kız olabilir mi yoksa artık erkek olduğu kesinleşti mi bide 2 hafta sonra bidaha kontrole gidicem 14+6 olmuş olurum o zaman daha net olur mu beni bi aydınlatırsanız çok sevinirim