Benimadimanne 1 Ocak regl günüm adetten 21 gün sonr agel dediler kan verdim progesteron 2.85 çıktı ne demek başından geçen bilen yazabilir mj
uzlett Benimadimanne canım yumurtlamadan kaç gün sonra verdin progesteronu Normalde o ay kaliteli yumurtlama olup olmadığını anlamak için verilir bu tahlil eğer 10 un üzerinde ise sağlıklı bir yumurtlama olmuş demektir
kavalakurabiyesi Benimadimanne geçen yıl bende bu zamanlar infertilite için savaşıyordum şu an oğlumu bekliyorum raabim tez zamanda sizede nasip etsin
Busranur_mnts Benimadimanne bildiğim kadarıyla yumurtlama olmuş mı diye bu değere bakıyorlar daha yüksek olmadı lazımdı doktorum da değerlendirir ama yumurtlama olmamış ihtimali var
Benimadimanne uzlett tahminen 19 yumurtlama oldum kendimce ama anlamıyorum bu işlerden niçin bu değere bakiyorlar
Sevgigmailcom uzlett bende geçen ay 20 sinde hasta oldum ve 8 ocakta progesteron 0.556 çıktı bu ne demek
uzlett Benimadimanne O ay yumurtlama nasıl sağlıklı olmuş mu diye bakılır bazen yumurtanın içi boş çıkar gebelik olmaz ama sağlıklı bir yumurtlama ise gebelik oluşur ve progesteron değeri yükselmeye başlar
uzlett Benimadimanne yüksek olması gerekiyordu gebelik olması için yine de doktorunuzla görüşün daha sağlıklı bilgi verir
Busranur_mnts Benimadimanne düşük olması yumurtlama olmadığını gösterir yumurtlama olmadan da gebelik olmaz malesef
uzlett Benimadimanne yani yumurtlama takibi için ya ovulasyon testi kullanılmalı ya da doktor takibi Yarın doktorunuza gidip görüşün isterseniz
anonimhesapp İki adetin ortasında yumurtlama olanlarda 21. Gün aslında. Sizin yumurtlama 19unda olduysa geç yumurtlamadır daha üstünden 3 gün geçmiş. Yumurtlamanın 7. Günü aslında bu 21. Gün dedikleri. 7. Gün tekrar verin bence