Kızlar bu gün kanamadan 1 hafta sonra kahverengi lekelenmem olunca tekrar doktora gittim 2 kese gördü birinde kalp atışı var diğeri henüz boş kanama alanı da olabilir 2. Bi bebekte dedi 1 hafta sonra tekrar bakacakmış sizce ikiz olabilir mi geçen hafta diğer kesemde boştu bu hafta kalp atışı aldık 2. Kese diğerinin biraz arkasında kalıyor dikkatli bakınca gördü doktor olabilir mi gerçekten yoksa sadece kanama alanı mı