habibe66yks Merhaba. Sağlıkla alın kucağınıza. Biz de yaz bebeğiydik Antalya’da, şuan 7 aylığız. Hastane çıkışlarını bile zar zor giydirdim 🙈 Sürekli klima açık olmasına rağmen genelde kısa kollu zıbınlaydı oğlum. Hastane çıkışlarını giydirdiğimde isilik oluyordu boyun altı. Şuanda da sıcağı hiç sevmiyor. Belki de benim bebeğim böyledir bilmiyorum 🙈