melike__41 Bol bol dinlenmeye çalışın ben 2 sene önce 8+2 de kalbi durmasi sonucu bebegimi kaybetmiştim ozaman surekli olarak kanamam agrim oluyodu ozaman pihtilasma olayini bilmiyodum cok şükür ki simdi biliyoruz ve tedbirimizi aldık insallah agrimiz yok lekelenmemiz de durur zamanla siz olabildigince dinlenmeye çalışın ignenizi ve progestonlari hep belirli saatlerde kullanmaya özen gösterin doktorum bana o sekilde söyledi