21 haftalik hamileyim geçen hafta detayli ultrasonda rahme giden sol damarda çentik var dedi doktor. Sınırda direnç diye not düşmüş. Simdilik bunu kafandan at ilerleyen süreçlerde gelişim geriliği olabilir onu da zaten kendi doktorun takip eder dedi. 32. Haftada kontrol istedi. Kafandan at dese de ister istemez aklımı kurcalıyor ya erken alınmak zorunda kalırsa diye. Bebek de biraz minyon çünkü. Başına gelen neler yaşadı acaba anlatabilir mi? Olumsuz bir hikaye duymak istemiyorum.