uzumlu_kekim777 Adetime 4 gün kala üstüne görme gibi çok açık toz pembe idrardan sonra silimlik geldi 3 gün boyunca devam etti normalde adet olmam lazım bu gün ama olmadım test yapsam çıkar mı yoksa ne zaman yapmalıyım kafam karıştı
uzumlu_kekim777 duygunisa yapmadım uyumuştum negatif çıkar diye korkuyorum açıkçası daha günümde geçmedi
bebegimle_ben uzlett uzumlu_kekim777 yap canim elinde test varsa keske o gunlere gelebilsem yapardim beklemezdim darisi herkeze olsun bence yap korkma uzulmede aonuc ne olursa hep pozitif kal gec olsun ama guzel olsun ☺️
uzumlu_kekim777 uzlett bebegimle_ben Fnur6435 duygunisa Hatice_ozbay olumlu ve umutlandırıcı mesajlarınız için teşekkür ederim inşallah vardır test yaptıktan sonra size haber vericem 🥰😇☺️