happy44 rahimde ceplesme diyorlar. Bebek rahim içinde. Bu cepde kan birikiyormuş. Sağlıkli gebelik az goruluyor demisti doktorum. Sizin sureç daha farklı ilerleyecek sanırım. Riskli bir gebelik geçiriyorum ben de 10 günde bir kontrol oluyor. Daha önce fark edilseydi ameliyat olabilirmiş. Size bilgi verildi mi sonrası için.