babymomm ikinci ve ikinci erkek bebiş şanslılığı olduğu için fazla masrafımız olmicak çok şükür 2 yasında oğlum var ondan kalan tulumlar falan var ay sonu Nisan başı gibi kalan eksiklerimizi tamamlayıp odamızı yapıcaz insallah ilk oğlumda beşik dışında bisey almamıştım ikinci gelince güzel bi oda yapalım dedik 😊