Kızlarrr şubat anneleri nasılsınız, nasıl gidiyor günler. Ben dün ilk nst ye girdim, doğum sezeryan olacak ama henüz günümüz belli değil doktorum daha erken diyor gün vermek için. Hastane çantası hazır vaziyette oğlumu bekliyorum 🙈 sizlerde durumlar ne