28+3 den Selam kızlar bugün doktor pat pat konuşunca bi panik atağım tuttu tansiyonlarım en fazla 14.9 görüyor ve arada yükseliyor genelde ilaçla sabitleniyor ama protein kaçağı 300 üstü olduğu için benim 370 gebelik zehirlenmesi dedi ve en geç 32 veya 36 da alanır dedi bebek yoğunbakımj iyi olan hastane araştırıyorum ist Avrupa yakasında fikirlerinize çok ihtiyacım var ne yapacağımı bilemiyorum bebek gayet iyi ama süreç belirsiz dedi doktor