ozgersin6012 valla benimde durum karışık son haftalarda değiştirdim doktoru hastaneyi falan hakkımızda hayırlısı sigorta olaylarından dolayı değiştirdim doktor seçmek çok zormuş normal olsun diye uğraşıyorum ikinci doğumum olacak allah nasip ederse fakat çoğu doktor sezeryancı normali destekleyen çok az doktor var hayırlısı 🤷🏼♀️