Kızlar tüp bebek sürecinde bunları kullanan oldu mu çikolata kistim var transfere kadar iki kutu dienelle bir kere de zoladex iğne oldum şimdi ikinci kutumdayım dienelle sonra transfer planacak sanırım bu şekilde olan kisti küçülen tüp bebek tutan var mı bana deneyimlerini aktaracak benim gibi biri