beyzaerbek Kızlar merhaba. İlk gebeliğim 33 haftalığız,açıklık muayenesi denilen şeyden ben çok korkuyorum nasıl olucak çok acıyor mu bana biraz anlatır mısınız inanın tek kafama takılan konu bu şuan da 😦
Akar06elif06 beyzaerbek 32 haftamda ağrılarım oldu kasılmam cok oluyordu o yüzden acilde baktılar kasmazsan rahat geçiyo
Semilk05 beyzaerbek 38 de normal muayene de karnım kasılıyor diye baktı doktor hiç bi şekilde acı vs olmadı
buse2507 beyzaerbek alttan muayene ben çok kasılmıştım ya bilmiyorum canım çok yanmıştı doğum daha kolay geldi bana tabi herkesin bünyesi farklı
tmued beyzaerbek canım 36. Haftamda acile gitmiştim ve doktor ne yapacağını söylemeden bi anda baktı hazırlıksız olduğum için canım çok yandı çıkınca ağladım hatta doğumdan korkuttu resmen beni sonra araştırdım kasmayınca bir şey olmuyor demişti herkes ben mi çok abarttım diye düşünmüştüm daha sonra bi ebe var instagramda onun videosunda nefes alıp vermeyi görmüştüm.38 . Hafta muayenesinde doktor tekrar baktı rica ettim nefesimi alınca yapar mısınız diye nefes alıp verdim gevşedim kasmadım hiç kendimi ve hiç bi şey hissetmedim çok mutlu oldum acımadığı için kesinlikle uygula derim ben o ebeye çok dua ettim.Bence hiç korkma kendini kasma ve doktoruna hazır olunca yapmasını söyle
_momyy Açıklık dediğin alttan muayene heralde canım 🙄 eğer oysa çok kasma ilkmiş bide biraz acıyabilir ama öyle aşırı zor dayanılmıcak bişy değil anlık yani ama işte ister istemez kasıyoruz kendmizi yaşamadan bunu anlamazsın 🫠