Kizlar iyi bir doktor buldum ancak burasi devlet.hastanesi gibi cok kalabalik. Dogum fiyati ogrenmek icun uzjn uzun sira bekledik. Nst icin sira bekledik. Dogumhanenin bir tane olmasi da korkuttu dogrusu.
Yakin zamanda burda dogum yapan varsa tecrubelerini aktarabilir mi?
Bu arada dogum 60 bin tl ama icine neler dahil detay da verilmedi yogynlukta yatis dahil dedi gecti. Piyasayi bilmiyorum nasil acaba?