tuba_grz ben ilk hamileliğimde sürekli ilaç kullanmak zorunda kalıyordum. Enfeksiyon yüzünden dışarıda kasıklarıma bir ağrı girmişti. Yere kapandığımı hatırlıyorum. İlk hamileliğin öyle geçti. Daha sonra bu yağı öğrendim. 2.hamileliğim de sürekli kullandım şükür hiç enfeksiyon problemi yaşamadım. İnşallah sizede iyi gelir