Serap27
25. Haftamdayım göbek kısmı çok ağrıyo ağrısından uyuyamıyorum aynı durumu yaşayan var mı ?
Kadirvemalik
Canım iç karnım büyüüp yırtıldığı için oluyor genellikle karin büyüdükçe yırtılma oluyor (çatlama yani). Nemlendirici, zeytinyağı yada çatlak önleyici kremler var onları kullanabilirsin ileride daha çok çatlak olmasın diye.
Kuzeyinannesiiii
Benimde ayni sekildeydi doktor ayaklarının karnimda oldugu icin agri oldgunu soyledi