Pnrdrsn gonul0709 iki gün önce damardan serum aldım. Kan değerim düşük çıktı. Kan ilacımı kullanamadım gebelikte. Doktor ihtimale karşı damardan verdi takviye için . Ama benim doğumuma 10 gün kaldı sezaryen olacak. Anca toplar dedi
gonul0709 Pnrdrsn ben de 13+5 teyim bir ay sonra kontrole gideceğim , değerlerin duzelmediyse o zaman damardan verelim demişti Peki özelde mi devlette mi aldınız serumu ücreti ne kadardı