naz2705 Merhaba hamile anneler ben şuan 32+6 yım dünden beri kasık tarafında adet sancısı gibi sancı vuruyor bu durumu yaşayan var mı ?
Akar06elif06 naz2705 ben afedersin vajinam çıkcak gibi ağrı oldu gittim acile yalancı sancılsr oluyo o yüzden normal her gebelık farklı
Es07 Evet Çocuk büyüdükçe kasık, pelvik,bel ağrısı arttı benim İnanır mısın yürüyemez oldum artık o derece