Nidaanur Osmaniye devlette yakın zamanda doğum yapanınız var mı? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? İkinci sezeryanım araştırma hastanesi olduğu için doğumu düşünüyorum.
ucuncugeliyo Nidaanur ablam ve yengem yapti ikisi de sezeryan oldu cok da memnun kaldiklari soylemislerdi . İkiside ilkkini ozelde yapmislardi bu hastaneden de baya memnun kaldilar
Nidaanur ucuncugeliyo hangi doktor acaba. Bide odalar tek kişilik mi eş girebiliyor mu biliyor musunuz
nurgaffaroglu Nidaanur doğum odası tek kişilik doğumdan sonra yataklı servislere alıyorlar servisler iki kişilik arada perde var