Haninannesi22 Kızlar şu an 20+2 hamileyim. Lierac bioil ve badem yağını dönüşümlü olarak kullanıyorum karnıma yani asla kuru kalmıyor. Ama buna rağmen inanılmaz kaşınıyor bu durumda olan var mı bıktım kaşınmaktan
suragungor Haninannesi22 benimde oyleydi kasiyinca ozellikle catlaklar daha cok belirginlesiyormus o yuzden dokunmamaya calisiyorum bebegime mustelanin atopik ciltler icin olan vucut nemlendiricisini almistim onu surdum o baya iyi geldi bebek dogmadan ben kullanmaya basladim😂
borulcem Haninannesi22 çatlayacaksanız ne yaparsanız yapın çatlıyor sadece azaltabilirsiniz o kadar genetikte ne varsa o malesef
Fuunndaaa Haninannesi22 bende 31+6 yım ikiz bekliyorum karnım 9 aylık gibi oldu bu zamana kadar çatlak vs olmadı ama iki gündür bir kaşıntıdır gidiyor karnımda hindistan cevizi yağı ile nemlendireceğim artık başka birşey sürmek istemiyorum inşallah faydası olur kaşıntıya
iremc7 Haninannesi22 merhaba 30+4 haftalık hamileyim yeni yeni çatlaklarım çıkmaya başladı deli gibi kaşınıyor bende sürekli nemlendirdim yağlar sürdüm fayda etmedi en son bepanthol derma onarıcı bakım kremini kullandım o rahatlattı baya tavsiye ederim canım
Haninannesi22 suragungor ayyy bende deneyeyim ya çok teşekkür ederim kaşınmaktan uyku uyuyamıyorum artık 🥹🥹
Es07 Bende de kaşıntı var Tüm tahliller yapıldı Gebelik kolestazı çıkmadı Karaciğer ve safra bozuk çıktı Sanırım bir de cilt esnediği için Yağlasak da kaşınıyor
sineminkooo Bende de var kaşıntı döküntü.. ne kadar yağlasam da geçmiyor ayrıca genel olarak cildim çok kurudu o da karnımı da tetikliyor.. 14+3 teyim ama karnım çabuk çıktı iç karnım hiç geniş değil benim 🥲🥲🫠
Haninannesi22 sineminkooo benim 2. Bebeğim ilkinde bu kadar olmamıştı ama bunda inanılmaz kaşınıyorum 🥹
sineminkooo Haninannesi22 yaaa cinsiyeti belli mi belki de cinsiyetten kaynaklı ciltte de farklılık olmuştur.. bende yağlı cilde sahiptim ama hamileliğimden bu yana inanılmaz kurudum. Genel olarak cilt kuruluğu var göbekte döküntü de oluyor🥹 bol su içmeye özen gösterelim ❤️
Fuunndaaa Haninannesi22 yok kullanmadım ama suyu çok içtim onun etkisi olabilir yada genetik bu zamana kadar ihtiyaç duymadım
Haninannesi22 sineminkooo eveet belli erkek 🥰diğeri de erkekti ama hiç böyle olmamıştım ya ve açıkçası siz diyince fark ettim ki suyu az içiyorum bide ona dikkat edeyim bakayım çok teşekkür ederimmmm🥰🥰❤️❤️