Eymenata Kizlar 2 gündür gecmeyen bogaz enfeksiyonum vardi oksuruk beraberinde malum bogazdan cikan sevimsiz sivi😒 burun tikanikligi ve bugun artan halsizlikle acile gittik ust solunum yolu enfeksiyonu varmis kan tahlilimde de cikti.. acildeki doktor sadece antibiyotik kullanabilirsin dedi kendi jinekologuma mesaj attim antibiyotikle birlikte bepanthene pastil ve okyanus suyu spreyi de kullanabilirsin dedi🙄 suan halsizlikten ölücem bogazim cok agriyo mecbur kullanicam sanirim olumsuz bisey gorunmuyo ama aranizda bu ilaclardan kullanan oldu mu?
Selimunl Eymenata çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşin inşallah. Pastille burun spreyini bende kullandım doktorum yazdı iki güne iyileşmiştim
Sdnurr Eymenata bende de aynı sıkıntı var canım 3 gündür geçmeyen halsizlik boğaz ağrısı doktora gittim antibiyotik kesinlikle kullanma dedi ılık su bol bol dedi ılık bal meyve istirahat ve ıhlamur dedi
Umutbatum Eymenata canım bende antibiyotik kullandım 16. Haftada falan kullanmıştım bogaz enfeksiyonundan şuan 33 haftalığız bi sıkımtı olmadı bizde inşallah tez zamanda geçer sıcak şeyler iç
Eymenata Selimunl bende insallah 1-2 güne toparlarim halsizlik ve oksuruk beni mahvetti mecbur antibiyotigi de icecegim sanirin cunku enfeksiyon zor gecermis dogal yolla😕
Eymenata Sdnurr bende bol meyve bol sivi tuketiyorum ihlamur iciyorum ama ne yaptiysam gecmedi ustune bugun daha kotu oldum belki bendeki enfeksiyon daha yuksektir bilemiyorum ama kendi jinekologumda kullanabilirsin diyince cok endise etmemistim 😕