Selam kızlar hepinize. 32+6 haftalık hamişim, bir oğlum olacak inşallah. Ama biraz sabırsız bi oğlum var sanırım🤔 28.haftadan beri doğum pozisyonunda kendisi. 3 gün önce kahverengi lekelenme sebebiyle hastaneye gittim. Alttan muayene etti doktor ve rahimde yumşama olduğunu, bebeğin başının çok aşağıda olduğunu 1 cm kadar açılma başladığını söyledi. 2 gece hastanede kaldım, erken doğum tehlikesine karşı ciğer geliştirici iğne yapıldı iki doz. Birsürü ilaç ve serum.. Bolca korku ve stresten sonra şimdi evimdeyim şükürler olsun. 1 hafta sonra tekrar kontrolüm var, yemek ve tuvalet ihtiyacı dışında ayağa kalkmam oturmam yasak. Hala çok korkuyorum erken gelir diye, 1970 gram şuan kilosu 😞 Sorum şu size, doktor bana erken doğumlarda sezaryanın daha sağlıklı olduğunu söyledi. Ben hep normal doğum istiyordum. Şimdi korkum ikiye katlandı o yüzden. Hem bu şekilde erken doğum riski yaşayan hemde bu konu hakkında bilgisi olan varsa yorumlarını bekliyorum. Şimdiden hepinize sağlıklı ve zamanında kolay doğumlar diliyorum💜