Sultan_nur epey yüksek çıkmış açlık 90 altı tokluk 1..saat 140 altı isteniyor bende şeker takibi yapıyorum, ben günde 3 ana 3 ara öğün besleniyorum şeker karbonhidrat asla tüketmeyorum tek küçük kaçamak şekeri ok yükseltiyordoktorum açlık 90 ı gecince tehlikeli olduğunu söylüyor, dahiliyeye gidin hemen sizi büyük ihtimal endokrin bölümüne sevk eder insilüne başlayabilirsiniz diyet yetersiz görülürse