cerenxertan Kızlarr 10 haftalık hanileyim 7 haftadan sonra aşırı bulantım olmaya başladı özellikle sabahları uyanınca oluyor canım bişeyler yemek istemiyor bu durumu yaşayan var mı bebeginizin cinsiyeti ne cıktı ayrıca
nurr19 cerenxertan Benimde 9-10 haftadan sonra başladı sabah bulantım afedersin safra kusuyıeudm sürekli, ama geçti şimdi 13. Hafftadayım
ezgi3452 cerenxertan Benim de sabah bulantilarim vardı 26. haftaya kadar maalesef devam etti o haftaya kadar bulantı ilacı kullandım. Erkek bebiş
Nidaanur cerenxertan 15 haftalık oldum halen kusuyorum geçmiyor. İlk bebeğimde 25. Haftada bitmişti oğlum var. Bu bebeğime de kız dedi net değil. Prilam kullanıyorum olmasa aç kalırdım.
annebaliii cerenxertan ılk oğlumda da ılk 15 16 hafta tüm gun bulantım olup sonra da doğana kadar sabahları uyanınca çıkardım bunda da aynı devam edıyor sımdı 16 sayılır sadece sabah kusuyorum ama onu çıkarmasam tüm günüm rezıl oluyor Buda erkekmıs akşam öğrendim 😊Bıde herkes kızda olur bu kadar bulantı dedı umut ettırdı bana😀😀
prensannesi___ Benimde sabahları çok bulantım oluyordu tabi tüm gün boyunca devam ediyordu 12 iç haftadan sonra azaldı şimdi 20 haftalık hamileyim arada oluyor sabahları safra kusuyorum oğlum olcak
sineminkooo Benim de tam tersi sabahları aç uyanıyorum ama gün içinde inanılmaz bi koku hassasiyeti var… et,tavuk,balık, parfüm kokusu,banyo sabunu bile midemi bulandırıyor kusmuyorum ama enerjimi düşürüyor bulantı 🥲🥲