tubsa Herkese merhaba betam geçen hafta 220 bu hafta 1620 çıktı ama kese göremedik hala normal mi sizce
ylnydgd tubsa beta 2000 leri aşınca vajinal, 5-6 binlere gelince karından görünüyor tabi ki iyi bi cihazda. Haftaya tekrar gidin değer daha yeteri kadar yükselmemiş bence görünmemesi normal
emine144 tubsa benimde değerim 240tı doktor kesenin görüleceğini zannetmiyorum ama yine de bakalım dedi ve görünmemisti. Değerin 5 bin olduğunda tekrar gel bakalım dedi görünmemesi normal bu süreçte.
tubsa Dilarasal2201 doktor beni biraz korkuttu görmemiz gerekiyordu dedi dış gebelikden şüphelendi ama betama bakınca artış iyi dedi
Gks_01 tubsa ben hastaneye gitmeden 2 gün önce 5200 dü karından rahat göründü ertesi gün devlete gittim göremediler ultrason cihazıyla da alakalı olabiliyor biraz daha bekleyin