Kızlar merhaba 37.haftaya giricez dün doktor kontrolüm vardı gayet güzel geçti ama bu sabah bir ağrıyla uyandım aşırı karın ve bel ağrısı ne yapsam geçmedi 15 dakika sürdü sonra kendliğinden geçti uyuya kaldım ama o zamandan beri vajinamda bir ağrı bir batma var neden oluyor olabilir?