dünde yazmıştım bu ay düzenli ilişkimiz vardı bevek istiyoruz üç aydır uğraşıyoruz tabi hic bir sorunumuz yok reglim yarın ben az önce erken gebelik testi yaptım çıkmadı göğüs ağrısı akıntı sırt ağrısı vs. vs. var sizce erken yaptığım için mi çıkmadı , 🥺🥺🥺🥺>!!<