Kdrtlg Mrb hanımlar 23 haftalık gebeyim bugün kontrolde erken doğum riskim olduğunu öğrendim doktor ilaç antibiyotik verdi iltihap da varmış bu sorunu yaşayıp zamanında doğuran var mı
ebrarmom08 Kdrtlg 22 haftaligm benmde erken dogum riskim var enfeksiyondan kaynakli her cuma progestan igne vurduruyorum 😐 antibiyotik kullaniyorum
Kdrtlg Ölçtü 28 cm cıktı 25 de doğum olur dedi önlem alıcaz dedi niye olduğunu tam bilmiyorum enfeksiyon danda dolayı olmuş olabilir dedi sürekli yat dinlen dedi
fts01 Kdrtlg benim de öyleydi enfeksiyonn vardı penisilin grubu bi antibiyotik kullandım ve progestan ve yattım hep şuan yükseldi biraz
Kdrtlg Morcivert0401 Daha önce detaylı ya girdim öyle bir şey denmedi bu hafta ağrılarım artınca bugün gittim doktora öyle dedi
BusraOzhan Allah yardımcın olsun canım bende 26. haftamda öğrenmiştim erken doğum riskimi hem bebek aşağıdaydı hem rahim ağzı kısalığı başlamıştı 2 hafta boyunca yattım adalat ve günde iki kere progestan fitil kullandım bebeğim 2-2,5 hafta sonunda yukarıya doğru döndü. Olabildiğince stres yapma ve yatabildiğince yat. Ben hiç kalkmadım diyemem maalesef ailemden uzaktayım bakacak kimsem yoktu evimin işini kendim yaptım ama 2 haftada 3 ya da 4 kere ev süpürdüm oda oturduğumuz oda ve mutfak.. Kendini yormamalısın umarım yakın zamanda seninde bebeğin döner ... 🙏🏼🥰
Kdrtlg BusraOzhan sağolun Allah razı olsun inşallah hepimiz sağlıklı ve zamanında kucağımıza alırız bebişlerimzi🙏