Her halimize elhamdulillah, geçen hafta Miraç kandilinde hamile oldugumu öğrendim, bugün doktor kontrolüm vardı. Çok garip geçti keseyi göremedik içerisi çok karışık gorunuyordu doktor bile şaşırdı ne olduğunu oda anlayamadı bi önceki doğumdan kalintilar olabilir dedi kanama olabilir dedi sonra en son keseye benzeyen bir şey gördü ama onunda içi boştu…
Her şeyden önce sağlık diliyorum Rabbimden. Detaylı ultrasona gidilecek orada her şey netlik kazanir dedi…
Panik ataklı biri olduğum içinde korkuyorum haliyle bilemiyorum buraya yatıp dertlesmek istedim