Sedaa_ Kızlar sizce 2. Çizgi belli oluyor mu gebelik var mı ilişki üzerinden 14 gün geçti bu sürede test nasıl olur?
Melike3506 Sedaa_ çizgi silik var gibi ama days doctor ise markası yalancı pozitif çıkarabiliyor regliniz gecikti mi
fatmaa51 Sedaa_ hamilelik var canım hayırlı olsun hamilelik olmayınca ikinci çizgi asla çıkmıyor 5 yıllık evliyim 10larca test yaptım hicbiri yalancı degildi dogruyu diyorlardü😅😁
buketdeniz19 Sedaa_ evet silik çizgi var ama yalancı pozitifte çıkartabiliyor bazen testler çünkü bende aynı şeyi yaşadım test bariz pozitif kan negatifti
Sedaa_ Melike3506 evet days doctor markası 4 gün gecikti reglim hep gecikiyor pcosum bilemedim bende gözle daha çok belli oluyor hafif çizgi
Melike3506 Sedaa_ yani ilişki üzerinden 14 gün geçmiş varsa çıkar ama testin markasına güvenemedim bir de net çıkmamış gibi bende de pkos var ben döngümün 47. Günü test yapmıştım ama awoxdu test bayağı koyu çıkmıştı çizgi
Sedaa_ fatmaa51 ay baksana test markası yanıltıcı olabiliyormuş bilemedim bende yarın başka marka alıp deneyeceğim
neseee_ fatmaa51 hamilelik olmayınca ikinci çizgi çıkıyor canım hemde 2 tane çıkmıştı bende artımed di bi tanesi de erken gebelik testiydi hatta ama sonuç kocaman bir sıfır
Sedaa_ fatmaa51 aslında evet daha net sonuç alırım yarın gideyim sağlık ocağına alınıyorsa perşembe gibi bi sorayım
Sedaa_ fatmaa51 yarın gideceğim inşallah gitmişken awox testte alacağım sonuç çıkana kadar onunla avunayım 😬
Sedaa_ fatmaa51 canım kan vermeye gidemedim ama prodoctor marka aldım görsel ekliyorum https://imgyukle.com/i/SEnY30
Lapsodi fztanne_ korkuyom yalanci pozitiftir diye bugune kadar yaptiğim hiç bir test boyle çıkmamiştı
ylnydgd Lapsodi testlerin markası ne? Artı med, days doctor yalancı veriyor diyorlar hep. Awox ya da predictor ile deneyin