ayvm Kızlar bat 24. Yarın sabah idrar testi yapsam pozitif görür müyüm acaba. Reglden önce test yapan oldu mu ??
emine144 ayvm benim adetim bir veya iki gün geçmişti eczaneden test aldım onda da ikinci çizgi çok çok silik çıkmıştı. Aynı gün kan vermeye gittim pozitifti. Daha iyi sonuç almak için en azından adetinden bir iki gün geçmesini bekleyebilirsin.