dgngr olsun o da bizim çocuğumuz mu ? Ne diyebilirim ki hala şu cehalet seviyesinde bir şeyler okumaktan hicap duyuyorum. Zamanın kötü olmasının dışında bir şey bu, zira erkek cocukları için de oldukça kötü bir zaman. Haber izliyorsa ve yaşananların farkindaysa, cinsiyetçi dürtülerine kız çocuk için zaman kötü mavrasını da kılıf olarak kullananlara inanılmaz sinirleniyorum ya.