mystery94 ecee21 ben 9 ocakta vuruldum canım sonucumu bekliyorum yarın yada yarından sonra kan vericem :)
benimadimannee Ben de 19 ocakta vuruldum , 20 mm bir yumurtam vardı 🥹 Bu ay 2. Denemem , geçen ay letuyla büyütmüştüm yumurtamı ama bu ay letusuz büyüttüm sadece çatlattık . Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin ❤️🙏