35+6 olduk artık ve sağlık ocağından aradılar son izlemin var diye. Bugün gittim. Dopplerde 145 çıktı bebek kalp sesi. Fazla gibi dedi. Ama kızım her zaman böyleydi. Yine de ebe öyle deyince içime bi kurt düştü. Sizce bir sıkıntı olur mu bilen var mı bu durumu