kavalakurabiyesi Kızlar varmı böyle olan 31 olduk hastane çıkış isimli şeylerinl yaptırmak istiyorum ama hiç bir isim içime sinmiyor yani öyle farklı falan olsunda istemiyorum içime sinse popülerliğide önemli değil erkek bebeğe isim bulmak çok zormuş 🩵
zey55 kavalakurabiyesi erkek bebek ismi bulmak ne kadar zormuş bizde bulamıyoruz henüz erken ama yine de bulamıyoruz
ranakzrn2 kavalakurabiyesi bende oglumda bulmakta cok zorlanmistim Aybars ismini koyduk biz en cok icime sinen isimdi
Sevdece kavalakurabiyesi biz de aynıyız 38+3üm hiçbir isim içimize sinmiyor. doğdu doğacak ama isimsiz kaldi resmen 🥲
gmzkml Aynı sorun bizde de var Hakan koyacağız ismini 33 haftadayım amahenüz isimli birşey yaptıramadım 😄😄
kavalakurabiyesi zey55 yok bende bulamıyorum bakmadığım site forum kalmadı hep aynı isimler ve içlerinden seçmek zorundayız 😒
kavalakurabiyesi melisasak35 alaslanı bizd eçok beğeniyoruz ama akrabamız koydu ayıp olır diye koyamadık
neseee_ Benim oğlumun adı Talha Çınar Talha ismi çok güzel bir sahabe ismi hayatını bir araştır eminim sende çok seversin 🥹
ruti kavalakurabiyesi Altay, İlkbey, Bartu, Batuhan, Doğu, Bora, Berkem, Teoman, Attila bunlar beğendiğim erkek isimleri.
Havin49_ kavalakurabiyesi ilk oğluma 36 haftalık karar verdik Yusuf kayra oldu ikizlerimi 15 haftalık yağız yaman dedim 31 haftalık doğdu ve yağız ve yaman koydum ilkte zor ikincide kolay buldum😀