Seloloo zeynnpks 4+3 te vajinal görüldü kese, 6+4 te hem bebişi gördük hem de kalp atışını dinledik karından gözüktü 🥰
eylusko zeynnpks benim Doktorum nedense hiç vajinal ultrason yapmıyor vajinale gerek yok bekleyelim öyle Görelim dedi İlk başta.. 7. haftada gitmiştim gördük Sonra
ecemk94 zeynnpks 8.haftaya kadar hep vajinaldi. (4-6-8 he vajina bakıldı)Vajinal bakma sebepleri zaten keseyi görebilmek ve olası tehlike varsa önüne geçmek. 4.haftada vajinal bakmasaydı kanama alanım vardı göremeyecektik
zeynnpks eylusko ya evet böyle söyleyen doktorlar da varmış bu daha mantıklı gelmeye başladı bana da hem ilk gebeliğim ve korkuyprum vajinal ultrasondan hem de vajinal ultrason sonrası kanaması başlayan çok kişiyi okudum korktum biraz
emelllllktlu zeynnpks bence zararlı olsa doktor bakmaz ben öyke bir problemle karşılaşmadım çok Şükür
egeemomms zeynnpks bende çok duydum bunu hatta doktora karnından görmezsek vajinadan bakalım dedi istemedim ona da gerek kalmadı gördük çok şükür
aysenurdogan1 egeemomms bana biraz zayıfsın kalp atışı için göremezsek alttan bakabiliriz dedi ama şöyle bir durum var geçen hafta keseyi görmek için alttan baktığımızda asistan dedi ki yılda 1 defa önerilir vajinal ultrason
busraggyy Zararı yoktur elbet ama benim doktorum keyfi vajinal muayneye karşıyım demişti göremezseniz tabiki bakılabilir zaten zararlı bir şey olsa doktorlar yapmaz
flz3576 zeynnpks 2 yıl önce oğlumu vajinal ulturasonla gördüm 5 haftalıkken bi zararı yok olsa zaten o cihaz olmazdı diye düşünüyorum buyudugunde zaten ulturasonla bakılıyor
Havin49_ zeynnpks 6 haftalık karından görüldü ikinci gebeliğim de biri 7diğeti 8 haftalıkken karından duyuldu