Merhaba arkadaşlar ankara medicalparkta doğum yapan oldu mu ? medicana da doğum yaptım anestezi uzmanı ve ekip kötüydü sadece doktorum iyiydi şimdi kesinlikle oraya gitmicem ikinci doğumum da sezaryen olacak keçiöreni ve doğum ekibini hastaneyi önerir misiniz ? bülent yirci hocaya gitmeyi düşünüyorum