Selam kızlar geçen hafta bi doktora gitmiştim 5+3haftaya uyumlu bi kese gördü haftaya kalp atışo için çağrdı bu hafta kendisi ameliyattaydı diye başka doktora geçtim geçtiğim doktor 7 haftaya uyumlu kese gördü ama içinde embriyo yoktu ne demek oluyor yani doktorlardan laf almak imkansız bilmiosunz benzer şeyler yaşayan var mı doktor haftaya tekrar çağrdı sadece