Turaned Ben persembe 210 öğrendim pazar tesi 271 olmuş Beta degeri yavaş yükselen sora hızla yükseliş yaşayan oldumu lütfen yardım edin
buketdeniz19 Turaned çok yavas artıyorsa yada düşüyorsa maleseff kimyasal oluyor canım ama inşallah değildir 2 gün ara ile kan ver
fatmaa51 Turaned aynı yerde verdiyseniz kimyasal gebelik gibi duruyor 2gün sonra tekrar verin netleşir
busrabaskal Dr a sormadın mı benim 1 gün sonra 2 katı olmuştu ikizmi diye sordum o da ilk başlarda 2 katı arttığından normal demişti ama belki sizin durumda normaldir.kese için yarın gidicem inşallah. Sağlık ocağıda bilir
Turaned busrabaskal sağ salim kucağınıza alın inşallah doktor kimyasal dedi gönderdi terkrar gel kan ver falan demedi bir kere kan aldı baktı bitdi ilk acilde 210la öğrendim ikinci doktorda 271 hemen kimyasal diyip yolladı yarın sağlık ocağında vercem kan bir daha
fatmaa51 Turaned 2 gün sonra tekrar verdiğinjzde taşlar yerine oturacak kimyasal mı değilmi belli olur bizimlede paylaşın insallah hamilelik vardır
myangelson Turaned aynı yerde kan vermeniz gerekiyor laboratuvar farkından sonuçlar farklı çıkabiliyor
buketdeniz19 Turaned çok düşük artmış 2 günde 2 katı olması lazım aynı laboratuvar olmasa bile arada çok fark oynamaz demek istediğim oydu 10-20 anca oynuyor sayılar arasında ama düzenli kan ver inşallah sağlıklı yükselir canım
zeynepfitki Turaned Pazartesi verdiyseniz bugün çarşamba 48 saatte vermeni gerekiyor verebiliyorsanız bugün verin kanı
Turaned asil15 doktorda öğle dedi ama benim gorumcemdede böyleymiş kızına hamile olunca soradan hızla artmis
Turaned zeynepfitki zeynepfitki bu gün gitdim sağlık ocağına hekimler köylere gitmişler yarın gel dediler
asil15 Turaned inşallah değildir ama keşke progesteron baktirsaydiniz gebelik oluşuyorsa o degerde çok önemli artık neye inanacağıma şaşırdım diger gebelikte benimde çok güzel yükselme vardı ama maalesef gelişmedi ama bunda direk beta ve progesteron bakmisti doktor o değerde önemli demisti