Ilgaz01 Aleynaaaag canım ben orda doğurdum hemşireler it gibi 50 bin bedava anca bi hizmet dediler ağzıma ettiler emzirmeye falan. Gelen yok rezillik
Seloloo Ay ben de orada doğum yapacağım, burda bekleyeyim bilen olur belki yarın kontrol var fiyat görüşeceğim son 13 gün🥰
Ilgaz01 Guzelyali iyiydi keşke orda yapsaydım dedim çok kalabalık bide tüm odalar dolu üroloji falan yatiriyolar
Aleynaaaag Ilgaz01 güzelyalı da iyi evet ama hem bulunduğum yere uzak hem de fiyat olarak pahalı sanki
Ilgaz01 Aleynaaaag burcu Yücesoy oda hemşireye kızmak yerine lafını bana ediyor guzelyali ile aynı fiyat keşke orda olsaydim
burcu0112 Ilgaz01 bendd burcu hocaya gidiyorum ilgili iyi bir doktor aslında memnun kalmadınız mı korktum şimdiii
Ilgaz01 burcu0112 16 yatak varmis doldu nst odasına üroloji dogum yatti beni indirmeye calisti gitmedim saçma sapan 50 bin ucuz bu fiyata anca bu kadar dedi bi hemşire siz pahali diyorsunuz onlar bedava gibi muamele ediyo
Ilgaz01 Aleynaaaag doktor da benle kavga etti sonuçta sabir edin diyor oluyorum agri kesici diye 2 saat sonra geldi izledim kalktım serumu kendim setledim ablam takarken geldiler yandaki kadin kanamis serum dışına akmış 4 saat hiç gelip gelip gitmemiş kavga çıktı ben memnun kalmadim yan oda hemşirelerin üstüne yürüdü gerçekten hak ettiler bende meslektenim ama bu kadar olmaz devlette yapsam daha iyiydi
Aleynaaaag Ilgaz01 şaşkınlık içerisinde okudum doğrusu beklemiyordum böylesini çünkü hakkında hiç kötü yorum okumamıştım şaşırdım,güzelyalı da tavsiye edeceğiniz bir doktor var mı peki
Kbr2301 Aleynaaaag bende burcu hoca takipliyim cok tatli ilgili bir doktor arkadaslarim görümcem onda dogum yaptilar hicbiri arkadasimiz gibi olumsuzluk yaşamadi dogumhaneden kendisi getirdi gorumcemi basinda durdu gece kac kere kontrole geldi muhakkak ki arkadasa olumsuzluklar silsilesi denk gelmiş ama biz genel olarak hepimiz memnun kaldik bende önümüzdeki ay doğum yapacağım 😊