blueberrysmom LCW, HM ve Mango hamile kiyafetleri çok güzel. Önceki hamileliğimden kalma 2 pantalon, bluz, kazak vardı. Bu hamileliğimde sadece 2 pantolon, gömlek, evde giymek için tayt, tshirt ve pijama takımı aldım. Bunlar bana yetiyor. Çok kilo almadığım için Kendi kiyafetlerimle konbinliyorum. Bazen eşimin kiyafetlerini (sweatshirt, t-shirt, eşofman takımı) de çalıyorum 😅Çok fazla almamak gerekiyor bence çünkü sonradan kullanılmıyor. Tayt, t-shirt evde giyilebilir ama.😊