Çok şükür kızlar oldum bitti. O kadar korkuyordum ki bir gram korkmaya değecek bişey yokmuş ilk başta çok kaygılıydım diye bir sakinleştirici vurdular sonra da bayılttıkları anı bile hatırlamıyorum. Uyanınca doktora ben biraz daha uyusam olmaz mı dedim güldü. Doktor gelip hiç bir sıkıntı yok tüplerimizde açık dedi. Bin şükür. 1 haftadır yaptığım strese asla değmedi.