pinaracer merhabalar bursadan yazıyorum kardon kanı göbek bağı saklama için ne kadar yillik ücret ödediniz bilgisi olan yada yeni anlaşan destek olabilir mi
GandalfTheGreen Çok gereksiz bir uygulama olduğuna karar verip vazgeçtim, yurt dışından doktorları da izledim hematologları da. Bebeğin kendisine faydası yok denecek kadar az. Yapacaksanız bağış yapın ücretsiz.
btlozn bağış falan önermiyorum ben doktorumla konuştum doğumda bana vericekler tüm çıkanları kordon pleenta alıp gömücem bizim parçamız kimin ne yapacağı belli değil estetik için kullanıyor deniliyor neler duyuyoruz son zamanlarda