asil15 penbe_karisi ben varım olurmu bacim ben normal korse giymistim baya toparlamisti pentiden almıştım şimdide onu kullanmayı düşünüyorum ama gecede giymistim gunduzde
meltemerennn penbe_karisi ben daha doğum yapmadım ilk gebelik bitane sipariş ettim çok satanlarda hatta şuan onu takmayı düşünüyorum
yasemincel65 valla benim ilk doğumum olacak doğum şeklim de belli değil ama ben hem böyle bir korse hem de böyle bir tayt aldım inşallah işe yarar
yasemincel65 penbe_karisi yorumlar iyi elime ulaştı zaten baya baya sıkılar yapısı güzel tutar yani. En küçük bedeni aldım